Szolgáltató: | Zuglói Kommunikációs Szolgáltató Kft. |
1144 Budapest, Vezér u. 47. | |
Tel.: 383-8121 |
Előfizető: | Neve: |
Címe: | |
Telefonszáma: | |
Szem.ig. száma: | |
Bankszámlaszáma: |
3.2 A szolgáltatás-hozzáférési pont a lakásba bevezetett kábelen található első csatlakozószerelvény.
3.3 A hálózat a szolgáltatás-hozzáférési pontig Szolgáltató tulajdona.
3.4 Előfizető jogosult a jelet a lakásban lévő vevőkészülékekhez saját költségén továbbvezetni. Előfizető a jelet a lakáson kívülre nem adhatja tovább.
3.5 Előfizető a hálózatra kizárólag olyan vevőkészüléket csatlakoztathat, mely a hálózat működését nem zavarja. Előfizető tudomásul veszi, hogy a teljes műsorválaszték jó minőségű vételéhez korszerű, kábeltuneres televíziókészülék szükséges.
3.6 Szolgáltató a tulajdonában lévő hálózatot karbantartja, gondoskodik
annak rendeltetésszerű működtetéséről, elhárítja az esetlegesen
felmerülő hibákat.
Előfizető a szolgáltatás igénybevétele közben észlelt hibákat Szolgáltató
ügyfélszolgálati irodáján telefonon vagy személyesen jelentheti be.
Üzemzavar esetén Szolgáltató Előfizető kérésére tájékoztatást ad a felmerült
hiba okáról, jellegéről, kiterjedéséről, a megtett illetve tervezett
intézkedésekről, a hiba elhárításának vélhető időpontjáról.
4.2 Előfizető a szerződés megkötésekor nyilatkozik, hogy melyik programcsomagot kéri. Előfizető a szerződés fennállta alatt szabadon választhat új programcsomagot. Szolgáltató az egyik programcsomagról a másikra történő átkapcsolást az igény bejelentésétől számított 3 munkanapon belül elvégzi.
4.3 Szolgáltató jogosult a programcsomagon belüli programok összetételének illetve a csatornakiosztás megváltoztatására. A változtatás nem járhat a szolgáltatott programok számának csökkenésével, kivéve ha a szolgáltatott műsor megszűnt. Ez esetben Szolgáltató 60 napon belül köteles azt más műsorral helyettesíteni.
4.4 Szolgáltató a programcsomagok mindenkori összetételét illetve változását az ügyfélszolgálaton kifügesztett hirdetményen, illetve saját szöveges tájékoztató csatornáján (az ún. képújságon) közzéteszi.
5.2 Hibás teljesítésnek minősül, ha az Előfizető által kiválasztott programcsomag egy vagy több programja nem, vagy nem megfelelő minőségben érkezik meg a szolgáltatás-hozzáférési pontra. Nem minősül hibás teljesítésnek, ha Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy rajta kívülálló, elháríthatatlan okból a jel nem, vagy nem megfelelő minőségben érkezik meg a hálózatához (vevőantennájára).
6.2 A díjfizetés határideje tárgyhó 10. napja. Az első havidíjat a bekötés napját követő első naptári hónapra kell megfizetni.
6.3 Másik programcsomagra váltás esetén az új csomagnak megfelelő díj az átkapcsolás napját követő első naptári hónappal kezdve fizetendő. Az egyik programcsomagról a másikra való áttérés díjmentes.
6.4 A hálózatba történő bekötés díja ...... forint.
6.5 A díjfizetés történhet - banki átutalással; - átutalási postautalványon; - személyesen, Szolgáltató ügyfélszolgálatán. Az esetlegesen szükséges átutalási postautalványokat Szolgáltató díjmentesen bocsátja Előfizető rendelkezésére.
6.6 Szolgáltató jogosult az általa nyújtott többletszolgáltatás, a KSH által
prognosztizált inflációs ráta mértékében, valamint a hatósági előírások,
jogdíjak változásából eredő mértékig az előfizetési díjat évente egyszer
megváltoztatni.
Szolgáltató az előfizetési díj változásáról Előfizetőt legalább 30 nappal
korábban, írásban értesíti. Előfizető az előfizetési díj megváltozása ellen
15 napon belül felszólalással élhet, a felszólalás hiánya a díjazás
elfogadását jelenti.
6.7 A Tt. 13. § értelmében a szolgáltatás szüneteltetése, vagy e szerződés 5.2 pontja szerinti - a 24 órát meghaladó időtartamú - hibás teljesítés esetén Előfizető - a szolgáltatás kiesésének teljes időtartamára - mentesül a díjfizetési kötelezettség alól. A már befizetett díj időarányos részét Szolgáltató Előfizetőnek jóváírja.
6.8 Felek megállapodnak, hogy egymás közti tartozásaik határidőn túli kiegyenlítése esetén a késedelmi kamat a jegybanki alapkamat kétszerese.
7.2 Szolgáltató Előfizető adatait harmadik fél részére kizárólag Előfizető irásbeli hozzájárulásával adhatja át.
8.2 Előfizető Szolgáltató szerződésszegése esetén a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja.
8.3 Szolgáltató a szerződést Előfizető szerződésszegése esetén mondhatja fel, a Tt. 12. § (3) és (4) bekezdése szerint.
8.4 Felek a szerződést írásban mondhatják fel. Felek a szerződés megszűnését követő 15 napon belül kötelesek elszámolni.
9.2 Szolgáltató Vállalkozási Feltételei csak akkor vehetők figyelembe, ha az Előfizető számára kedvezőbb, mint az e szerződésben, illetve a hatályos a jogszabályokban foglaltak.
Budapest, 2001.
_____________________ | _____________________ |
Szolgáltató | Előfizető |