1.) |
Tárgyi hatály: a közcélú távközlő hálózaton hozzáférhető
szolgáltatás, amelyet a szolgáltató a távközlési szolgáltatási engedély
alapján az előfizetőnek nyújt. |
2.) |
Személyi hatály: szolgáltató, előfizető és igénylő
Szolgáltató: UPC Magyarország Kft. (1092 Budapest, Kinizsi u. 30-36.)
Egyéni előfizető: az a magánszemély, aki a műsorelosztás szolgáltatás
igénybevételére alkalmas szolgáltatás-hozzáférési pont létesítését lakásba, nem
lakás céljára szolgáló helyiségébe, vagy az általa ellenőrzött és más személy
illetéktelen hozzáférésétől védett helyre kéri.
Közületi előfizető: jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező
gazdasági társaságok, valamint az egyéni vállalkozásról szóló 1990. évi V.
törvényben meghatározott egyéni vállalkozók. |
3.) |
Az előfizető jogai és kötelezettségei,
- Reklamáció esetén az előfizető kizárólag a saját adatok vonatkozásában
betekintési joggal rendelkezik.
- Az előfizető nem jogosult a számára létesített szolgáltatás-hozzáférési
ponton keresztül a szolgáltatás igénybevételi lehetőségét harmadik személyek
részére biztosítani.
- A szolgáltatás előfizetői kérelem alapján legfeljebb 3 hónapos időtartamra,
azokon a rendszereken szüneteltethető, ahol a rendszerről történő lekapcsolás
műszakilag megoldható.
- Az előfizető a kábeltelevíziós hálózathoz csak a belföldi forgalomban
engedélyezett, vonatkozó szabványok előírásainak megfelelő végberendezést
csatlakoztathat.
- A végberendezés rendeltetésszerű használata és az üzemképesség az előfizető
kötelezettsége.
- Az előfizető köteles tűrni, hogy a szolgáltató előzetes értesítés alapján
ellenőrzés, hibaelhárítás, fenntartás céljából a szolgáltatás hozzáférési
pontnak helyt adó ingatlanra belépjen, ott a szükséges munkálatokat elvégezze.
- Az előfizetőnek a hibát, annak észleléskor haladéktalanul be kell
jelentenie.
- Az előfizetőt a szolgáltatás igénybevételéért díjfizetési kötelezettség
terheli az egyedi előfizetői szerződésben feltüntetett módon, a szolgáltatás
mindenkori díjának megfelelően.
- Amennyiben az előfizető a havi rendszerességgel fizetendő díjakról a hónap
végéig nem kap számlát, azt be kell jelentenie a call center telefonszámán,
ill. a területileg illetékes ügyfélszolgálati irodánál.
- Ha az előfizető a szolgáltató által követelt díj összegszerűségét
vitatja, az ellen írásban vagy szóban, a befizetési határidőn belül
számlareklmációval élhet a call center telefonszámán, ill. a területileg
illetékes ügyfélszolgálati irodánál.
- Az előfizető az előfizetői szerződésben szereplő számlázási címében
bekövetkezett változást köteles legkésőbb az adatváltozást követő 15 napon
belül írásban vagy szóban a szolgáltatónak bejelenteni. Ennek elmulasztásából
eredő károkért a szolgáltató nem felel.
- Az előfizető szerződés megszűnése esetén az előfizető köteles a szolgáltató
tulajdonában lévő és a hálózatról leválasztható, kihelyezett távközlési
berendezéseket, eszközöket rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban
visszaszolgáltatni.
- Az előfizető a szolgáltató díjemelése esetén jogosult a szerződést azonnali
hatállyal felmondani. Ennek hiányában a díjváltozás elfogadottnak tekintendő,
a díjváltozás hatályba lépésének napjától az előfizetőnek az új díjat kell
megfizetnie.
|
4.) |
A szolgáltató jogai és kötelezettségei,
- A szolgáltató jelen szerződés alapján biztosítja az előfizető részére
a megrendelt programcsomag elérését.
- A szolgáltatót a hatályos jogszabályi rendelkezések alapján adat
és titokvédelmi kötelezettség terheli.
- A szolgáltató az előfizető adatait nyilvántartja.
- A szolgáltató a hatályos Vállalkozási Feltételek 1. sz. mellékletében
megjelölt címeken és ügyfélfogadási időben ügyfélszolgálatot tart fenn.
- A hibaelhárítás érdekében a szolgáltató 24 órán keresztül hívható
hibabejelentő szolgálatot működtet. Kizárólag a szolgáltató jogosult a
tulajdonában álló vagy általa üzemeltetett hálózattal kapcsolatos hibák
kijavítására.
- A szolgáltató az előfizető részére az esedékes díjakról számlát készít.
- A szolgáltatót független harmadik személy által okozott műsorkimaradásért,
illetve ha a szolgáltatás lehetetlenülése a rendszerhez nem csatlakozó ingatlan
tulajdonosainak a vezeték elhelyezéséhez való hozzájárulásának hiánya miatt
következik be, felelősség nem terheli. Továbbá a szolgáltató a szolgáltatás
igénybevételéhez szükséges vevőkészülék alkalmassága tekintetében felelősséggel
nem tartozik.
- A szolgáltató az előfizető reklamációját 30 napon belül köteles
kivizsgálni, annak eredményéről az előfizetőt írásban értesíti.
- A szerződés módosításáról a változás hatályba léptetését 30 nappal
megelőzően köteles a szolgáltató az előfizetőt értesíteni (írásbeli értesítés,
képújság, ügyfélszolgálaton elhelyezett hirdetmény).
- A szabadáras kábeltelevíziós szolgáltatás díját a szolgáltató költség és
megtérülés elemzéssel és az igénybevett műsorszámtól, ill. programcsomagtól
függően állapítja meg. A szolgáltató a szolgáltatás díját jogosult módosítani,
amennyiben azt a gazdálkodását, ill. a ktv-os szolgáltatást befolyásoló
körülmények indokolják.
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben az 1992. évi LXXII. tv. a
Távközlésről, az egyéb vonatkozó jogszabályok, és a Hírközlési Felügyelet
által jóváhagyott Vállalkozási Feltételek rendelkezései az irányadók,
melyek az előfizetői szerződés szerves, elválaszthatatlan részét képezik.
A Vállalkozási feltételek hatálya kiterjed valamennyi, a szolgáltatóval vagy
annak jogelődjével kötött érvényes szolgáltatási szerződésre. Amennyiben
a Vállalkozási feltételek módosulása esetén az előfizető szolgáltatási
szerződését a változásról való értesítést követő 15 napon belül nem mondja
fel, a módosított Vállalkozási feltételek elfogadottnak tekintendők.
|