Alább látható a(z) UPC Magyarország Kft. blankettaszerződése, szándékaim szerint betű szerinti pontossággal.

ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS

Kivonat a Vállalkozási Feltételekből

1.) Tárgyi hatály: a közcélú távközlő hálózaton hozzáférhető szolgáltatás, amelyet a szolgáltató a távközlési szolgáltatási engedély alapján az előfizetőnek nyújt.
2.) Személyi hatály: szolgáltató, előfizető és igénylő
Szolgáltató: UPC Magyarország Kft. (1092 Budapest, Kinizsi u. 30-36.)
Egyéni előfizető: az a magánszemély, aki a műsorelosztás szolgáltatás igénybevételére alkalmas szolgáltatás-hozzáférési pont létesítését lakásba, nem lakás céljára szolgáló helyiségébe, vagy az általa ellenőrzött és más személy illetéktelen hozzáférésétől védett helyre kéri.
Közületi előfizető: jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok, valamint az egyéni vállalkozásról szóló 1990. évi V. törvényben meghatározott egyéni vállalkozók.
3.) Az előfizető jogai és kötelezettségei,
  • Reklamáció esetén az előfizető kizárólag a saját adatok vonatkozásában betekintési joggal rendelkezik.
  • Az előfizető nem jogosult a számára létesített szolgáltatás-hozzáférési ponton keresztül a szolgáltatás igénybevételi lehetőségét harmadik személyek részére biztosítani.
  • A szolgáltatás előfizetői kérelem alapján legfeljebb 3 hónapos időtartamra, azokon a rendszereken szüneteltethető, ahol a rendszerről történő lekapcsolás műszakilag megoldható.
  • Az előfizető a kábeltelevíziós hálózathoz csak a belföldi forgalomban engedélyezett, vonatkozó szabványok előírásainak megfelelő végberendezést csatlakoztathat.
  • A végberendezés rendeltetésszerű használata és az üzemképesség az előfizető kötelezettsége.
  • Az előfizető köteles tűrni, hogy a szolgáltató előzetes értesítés alapján ellenőrzés, hibaelhárítás, fenntartás céljából a szolgáltatás hozzáférési pontnak helyt adó ingatlanra belépjen, ott a szükséges munkálatokat elvégezze.
  • Az előfizetőnek a hibát, annak észleléskor haladéktalanul be kell jelentenie.
  • Az előfizetőt a szolgáltatás igénybevételéért díjfizetési kötelezettség terheli az egyedi előfizetői szerződésben feltüntetett módon, a szolgáltatás mindenkori díjának megfelelően.
  • Amennyiben az előfizető a havi rendszerességgel fizetendő díjakról a hónap végéig nem kap számlát, azt be kell jelentenie a call center telefonszámán, ill. a területileg illetékes ügyfélszolgálati irodánál.
  • Ha az előfizető a szolgáltató által követelt díj összegszerűségét vitatja, az ellen írásban vagy szóban, a befizetési határidőn belül számlareklmációval élhet a call center telefonszámán, ill. a területileg illetékes ügyfélszolgálati irodánál.
  • Az előfizető az előfizetői szerződésben szereplő számlázási címében bekövetkezett változást köteles legkésőbb az adatváltozást követő 15 napon belül írásban vagy szóban a szolgáltatónak bejelenteni. Ennek elmulasztásából eredő károkért a szolgáltató nem felel.
  • Az előfizető szerződés megszűnése esetén az előfizető köteles a szolgáltató tulajdonában lévő és a hálózatról leválasztható, kihelyezett távközlési berendezéseket, eszközöket rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban visszaszolgáltatni.
  • Az előfizető a szolgáltató díjemelése esetén jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. Ennek hiányában a díjváltozás elfogadottnak tekintendő, a díjváltozás hatályba lépésének napjától az előfizetőnek az új díjat kell megfizetnie.
4.) A szolgáltató jogai és kötelezettségei,
  • A szolgáltató jelen szerződés alapján biztosítja az előfizető részére a megrendelt programcsomag elérését.
  • A szolgáltatót a hatályos jogszabályi rendelkezések alapján adat és titokvédelmi kötelezettség terheli.
  • A szolgáltató az előfizető adatait nyilvántartja.
  • A szolgáltató a hatályos Vállalkozási Feltételek 1. sz. mellékletében megjelölt címeken és ügyfélfogadási időben ügyfélszolgálatot tart fenn.
  • A hibaelhárítás érdekében a szolgáltató 24 órán keresztül hívható hibabejelentő szolgálatot működtet. Kizárólag a szolgáltató jogosult a tulajdonában álló vagy általa üzemeltetett hálózattal kapcsolatos hibák kijavítására.
  • A szolgáltató az előfizető részére az esedékes díjakról számlát készít.
  • A szolgáltatót független harmadik személy által okozott műsorkimaradásért, illetve ha a szolgáltatás lehetetlenülése a rendszerhez nem csatlakozó ingatlan tulajdonosainak a vezeték elhelyezéséhez való hozzájárulásának hiánya miatt következik be, felelősség nem terheli. Továbbá a szolgáltató a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges vevőkészülék alkalmassága tekintetében felelősséggel nem tartozik.
  • A szolgáltató az előfizető reklamációját 30 napon belül köteles kivizsgálni, annak eredményéről az előfizetőt írásban értesíti.
  • A szerződés módosításáról a változás hatályba léptetését 30 nappal megelőzően köteles a szolgáltató az előfizetőt értesíteni (írásbeli értesítés, képújság, ügyfélszolgálaton elhelyezett hirdetmény).
  • A szabadáras kábeltelevíziós szolgáltatás díját a szolgáltató költség és megtérülés elemzéssel és az igénybevett műsorszámtól, ill. programcsomagtól függően állapítja meg. A szolgáltató a szolgáltatás díját jogosult módosítani, amennyiben azt a gazdálkodását, ill. a ktv-os szolgáltatást befolyásoló körülmények indokolják.
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben az 1992. évi LXXII. tv. a Távközlésről, az egyéb vonatkozó jogszabályok, és a Hírközlési Felügyelet által jóváhagyott Vállalkozási Feltételek rendelkezései az irányadók, melyek az előfizetői szerződés szerves, elválaszthatatlan részét képezik.
A Vállalkozási feltételek hatálya kiterjed valamennyi, a szolgáltatóval vagy annak jogelődjével kötött érvényes szolgáltatási szerződésre. Amennyiben a Vállalkozási feltételek módosulása esetén az előfizető szolgáltatási szerződését a változásról való értesítést követő 15 napon belül nem mondja fel, a módosított Vállalkozási feltételek elfogadottnak tekintendők.

Vissza a fogyasztóvédelmi oldalra