MATÁVˇkˇáˇbˇeˇlˇTV
Tel:(80) 335 577 |
Elöfizetői szerződés XXXXXXXXX YYYYYYYYY Budapest ZZZZZZZZ utca 99. 1999 |
ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS KÁBELTELEVÍZIÓ SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉRE Megrendelés dátuma: 1999.99.99 Ügyintéző: xxxxxxx yyyyyyy Megrendelés nyilv. száma: 9999999 Ügyfélszám: 999 999 999 Marketing kód: SZERZŐDŐ FELEK Szolgáltató: MATÁVkábelTV Kft. 1084 Budapest József u. 13 Előfizető: XXXXXXXXX YYYYYYYYY Anyja neve:........................................................... Szül helye, ideje:.................................................... Tel. otthoni/munkahelyi:.............................................. VÉTELI HELY INFORMÁCIÓK* Létesítési cim: 1999 Budapest ZZZZZZZZ utca 99. Csatlakozási hely szerint: lakótelepi társasházi lakás O családi ház O sajátos beruházási környezet O IGÉNYELT PROGRAMCSOMAG Havi előfizetési díj(ÁFÁ-val)* (szerződéskötéskor) I. csomag O .................... II. csomag O .................... III. csomag O .................... HBO O .................... LEVELEZÉSI ÉS SZÁMLA ADATOK (csak eltérő vételi hely és levelezési cím esetén kell kitölteni) Levelezési cím:......................................................... Az előfizetési díj rendezése*: banki átutalás O kézpénzátutalás O havonta: O negyedévente egy összegben: O kedvezménnyel: fél évre előre egy összegben O egy évre előre egy összegben O ADATKEZELÉSI HOZZÁJÁRULÁS*: Az előfizetői adatok (név,cím) marketing, DM célra történő kiadásához hozzájárulok O nem járulok hozzá O A felek szerződést kötnek a fent megjelölt feltételek szerint a szolgáltató által nyújtandó kábeltelevízió szolgáltatásra. Kijelentik, hogy jelen szerződés aláírásával elfogadják a MATÁVkábel Kft. általános szerződési feltételeit. 1999.99.99 Dátum: ________________________ ________________ szolgáltató ügyfél * Kérjük, hogy válaszát a megfelelő karikába tett X-el jelőlje.
1. A jelen tájékoztató a szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb
információkat tartalmazza. A tájékoztatóban nem érintett kérdésekben
a területileg illetékes Hírközlési Felügyelet által elfogadott MATÁVkábel
Kft. általános szerződési feltételei és a PTK rendelkezései, valamint a
szolgáltatásra vonatkozó egyéb jogszabályok az irányadók.
2. A szolgáltató az általa közzétett díjtételek megfizetése ellenében a szerződéskötéstől számított 90 napon belül a szerződésben igényelt programokat továbbítja a kábeltévé szolgáltatás-hozzáférési pontig. 3. Ha az előfizető a szerződést a szolgáltató őt személyesen felkereső képviselőjével kötötte, és előtte írásbeli megrendelést nem adott be vagy előszerződést nem kötött, úgy a szerződéskötéstől számított 8 napon belül elállhat a szerződéstől. Az elállást az előfizető 8 napon belül addig gyakorolhatja, ameddig a szolgáltató nem kezdte meg a szolgáltatást. Elállás esetén a szolgáltató a befizetett csatlakozási díjat visszatartja a hálózatépítésből eredő költségeinek fedezésére. 4. Az előfizető a programcsomagok közül bármelyiket igénybe veheti, a szerződés fennállta alatt szabadon választhat új programcsomagot. Az előfizető igényét az alacsonyabb programcsomagról a magasabb programcsomagra az áttérés kívánt időpontja előtt legkésőbb 3 munkanappal írásban vagy telefonon jelentheti be. A magasabb programcsomagról az alacsonyabb programcsomagra való áttérés igényét a változást megelőző hó 25-éig írásban jelentheti be. Alacsonyabb programcsomagra történő áttérés esetén az átkapcsolás időpontja a megrendelést követő hó első napja. 5. Az előfizető a szolgáltatást csak rendeltetésszerűen, a szerződés szerinti telepítési címen veheti igénybe, harmadik fél részére történő továbbadásra nem jogosult. 6. A szolgáltató a szerződés mellékletében megadott programcsomagokban elosztott programokat az előfizető előzetes értesítése mellett megváltoztathatja és új programcsomagokat alakíthat ki. A programcsomagban szereplő programok számát azonban csak előfizetővel történt megállapodás esetén csökkentheti. 7. A szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás során nyújtott programok tartalmáért, az érdekkörén kívül eső okokból történő műszaki hibáért és vételkiesésért, a műsorszolgáltatók tevékenységéért. 8. A szolgáltató ügyfélszolgálatot és hibabejelentő munkahelyet működtet, ahol az előfizető közvetlenül jelezheti a szolgáltatás meghibásodását és a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeit. 9. A szolgáltató az előfizetőnek a szolgáltatással kapcsolatban - írásban vagy személyesen tett - észrevételét (észrevételeit), reklamációját kivizsgálja, és erről az észrevétel, reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül írásban tájékoztatja az előfizetőt. 10. A szolgáltató a szolgáltatás folyamatos biztosítása érdekében hibaelhárító szolgálatot üzemeltet. 11. Amennyiben a szolgáltató az általános szerződési feltételekben vállalt 48 órán belül nem javítja ki a hibát, ez előfizetőnek az adott hibaelhárítás további idejére vonatkozó előfizetési díjat jóváírja. 12. A szolgáltató ellátja a hálózat karbantartását. Amennyiben a karbantartás érinti az előfizetőt, a szolgáltató a karbantartás kezdetéről és várható időtartamáról előzetesen értesíti az előfizetőt. 13. Az előfizető késedelem nélkül jelzi a szolgáltatás észlelhető hiányosságát (hiányosságait) vagy rendellenességeit a szolgáltató hibabejelentő szolgálatánál. Az előfizető a hibaelhárítás érdekében a szolgáltatóval együttműködik, függetlenül attól, hogy az adott hiba az előfizető szolgáltatás-hozzáféresi pontján keletkezett, vagy nem. 14. Amennyiben a hibabejelentést követő vizsgálat megállapításai szerint a hibát nem a szolgáltató műszaki berendzései/hálózata okozták, úgy az átvizsgálással és kiszállással kapcsolatos költségek az előfizetőt terhelik. A hibabejelentést követően végzett műszaki vizsgálatok eredményeit, illetve a hiba elhárítását az előfizető a munkalap aláírásával igazolja. |
15. Az előfizető a szolgáltatóval előzetesen egyeztetett időpontban
biztosítja a munkavégzés feltételeit, a szolgáltató szakemberei részére
szabad belépést az előfizető tulajdonában, használatában lévő helyiségbe,
telepítési, tesztelési, hibaelhárítási és karbantartási munkák elvégzése
céljából.
16. Az előfizető az adataiban bekövetkező változásról a szolgáltatót haladéktalanul értesíti, különösen az esetleges elköltözéséről. Amennyiben az előfizető ezen kötelezettségének nem tesz eleget, a hálózatról történő lekapcsolásig a díjfizetési kötelezettség őt terheli. 17. A programcsomag-díjak a szerződés teljes időtartamára érvényesek azzal, hogy a szolgáltató jogosult azokat rendszeresen felülvizsgálni. A szolgáltató a díjváltozás mértékéről és időpontjáról a díjváltozást megelőzően 30 nappal előbb értesíti az előfizetőt. Az előfizető a hatályba lépést megelőzően legalább 15 napon belül jelezheti a szolgáltató felé, ha a díjváltozás mértékét nem fogadja el. Az ilyen tartalmú, határidőben érkezett értesítés a szolgáltatásnak a díjváltozás időpontjára történő felmondását jelenti. Amennyiben az előfizető nem jelzi a szolgáltató felé azt, hogy nem fogadja el a díjváltoztatást, úgy a megváltozott díjak az előzetesen jelzett időponttól érvényesek. 18. Az előfizető a szolgáltató által megküldött számlát a számlában szereplő fizetési határidőben köteles megfizetni, illetve azon belül kifogásolhatja meg. Az előfizető a kifogást írásban nyújthatja be. A kifogásnak tartalmaznia kell a számla számát, a kifogás jellegét és tárgyát. Amennyiben az előfizető kifogásával a szolgáltató nem ért egyet, a felülvizsgált számla kézhezvételét követő 15 napon belül számlaegyeztetést kezdeményez. A számlaegyeztetésen kölcsönösen elismert összegek rendezése 15 napos fizetési határidővel történik. Alaptalan számlareklamáció esetén az előfizetőt a befizetési határidőig ki nem egyenlített összeg erejéig késedelmi kamatfizetési kötelezettség terheli. Amennyiben az előfizető számlareklamációja megalapozott, úgy a szolgáltató a tévesen felszámított és beszedett díjat késedelmi kamattal növelve visszafizeti az előfizetőnek. A kamatfizetési kötelezettség kezdő napja a téves számla előfizető által történő befizetésének napja. 19. Szünetel a szolgáltatás, ha a szolgáltatási szerződés teljesítése átmeneti jeleggel akadályba ütközik. A szünetelés időtartamára az előfizetőt nem terheli díjfizetési kötelezettség. Amennyiben a szolgáltatás szünetelését a szolgáltató karbantartás, felújítás miatt rendeli el, erről legalább 8 nappal előbb írásban értesíti az előfizetőt. 20. Az előfizető kérheti a szolgáltatás szünetelését a szolgáltatótól a tárgyhót követő hó első napjától. Az előfizetőnek a szolgáltatás szünetelésére vonatkozó kérelmét írásban kell benyújtania a szolgáltató ügyfélkapcsolati helyéhez. A kérelemnek tartalmaznia kell a szünetelés kezdeti időpontját és időtartamát. A szünetelés időtartama nem lehet kevesebb egy hónapnál. 21. Az előfizetőt felelősség terheli a szolgáltatás nem rendeltetésszerű használatával, a hibaelhárítási és karbantartási tevékenység akadályozásával a szolgáltatónak okozott károkért. 22. A szolgáltató az előfizető felszólítása után felfüggesztheti a szolgáltatás nyújtását, ha az előfizető szerződésszegést követ el. A felfüggesztés idejére az előfizetőt díjfizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a felfüggesztés oka megszűnik, a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott mindekori visszakapcsolási díj megfizetése ellenében a szolgáltatás nyújtását folytatja. 23. A szerződés írásban, a Felek egyező akaratával módosítható. A módosítást bármelyik Fél bármikor kezdeményezheti. A szerződés módosítására a szerződéskötésre vonatkozó eljárási szabályokat kell alkalmazni. A szolgáltató igény esetén átírja a szerződést más természetes vagy jogi személyre. Az átíráshoz az előző előfizető lemondása és az új előfizető írásbeli kérelme szükséges. A szolgáltató az átírást megtagadhatja, ha az előfizetőnek jelen szerződésből eredő díjtartozása van. Az átírás mindekori díját az érvényes általános szerződési feltételek tartalmazza. 24. Az előfizetői végpont áthelyezésére irányuló kérelmet a szolgáltató új igénynek tekinti, mely esetében a szerződéskötés szabályait kell alkalmazni. 25. Az előfizető a szerződést 15 napos felmondási idővel mondhatja fel. |