Alább látható a MATÁVkábelTV Kft. blankettaszerződése, szándékaim szerint betű szerinti pontossággal.
MATÁVˇkˇáˇbˇeˇlˇTV  
 
 
 
 
 
Tel:(80) 335 577
Elöfizetői szerződés
 
 
XXXXXXXXX YYYYYYYYY
Budapest
ZZZZZZZZ utca 99.
1999

      ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS KÁBELTELEVÍZIÓ SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉRE

Megrendelés dátuma:        1999.99.99      Ügyintéző:  xxxxxxx yyyyyyy
Megrendelés nyilv. száma:  9999999         Ügyfélszám: 999 999 999
                                        Marketing kód:

SZERZŐDŐ FELEK
 Szolgáltató:        MATÁVkábelTV Kft.
                 1084 Budapest József u. 13

Előfizető:  XXXXXXXXX YYYYYYYYY
 Anyja neve:...........................................................
 Szül helye, ideje:....................................................
 Tel. otthoni/munkahelyi:..............................................

VÉTELI HELY INFORMÁCIÓK*
 Létesítési cim:  1999 Budapest ZZZZZZZZ utca 99.

 Csatlakozási hely szerint: lakótelepi társasházi lakás  O
                            családi ház                  O
                           sajátos beruházási környezet O
 IGÉNYELT PROGRAMCSOMAG        Havi előfizetési díj(ÁFÁ-val)*
                                     (szerződéskötéskor)
    I. csomag               O     ....................
    II. csomag              O     ....................
    III. csomag             O     ....................
    HBO                     O     ....................

LEVELEZÉSI ÉS SZÁMLA ADATOK
   (csak eltérő vételi hely és levelezési cím esetén kell kitölteni)

Levelezési cím:.........................................................
Az előfizetési díj rendezése*:   banki átutalás O     kézpénzátutalás  O
                             havonta: O    negyedévente egy összegben: O
kedvezménnyel: fél évre előre egy összegben O
               egy évre előre egy összegben O

ADATKEZELÉSI HOZZÁJÁRULÁS*:
Az előfizetői adatok (név,cím) marketing, DM célra történő kiadásához
           hozzájárulok   O      nem járulok hozzá  O

A felek szerződést kötnek a fent megjelölt feltételek szerint a szolgáltató
által nyújtandó kábeltelevízió szolgáltatásra. Kijelentik, hogy jelen
szerződés aláírásával elfogadják a MATÁVkábel Kft. általános szerződési
feltételeit.

1999.99.99                          Dátum:


     ________________________                  ________________
            szolgáltató                             ügyfél

* Kérjük, hogy válaszát a megfelelő karikába tett X-el jelőlje.

TÁJÉKOZTATÓ

1. A jelen tájékoztató a szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb információkat tartalmazza. A tájékoztatóban nem érintett kérdésekben a területileg illetékes Hírközlési Felügyelet által elfogadott MATÁVkábel Kft. általános szerződési feltételei és a PTK rendelkezései, valamint a szolgáltatásra vonatkozó egyéb jogszabályok az irányadók.

2. A szolgáltató az általa közzétett díjtételek megfizetése ellenében a szerződéskötéstől számított 90 napon belül a szerződésben igényelt programokat továbbítja a kábeltévé szolgáltatás-hozzáférési pontig.

3. Ha az előfizető a szerződést a szolgáltató őt személyesen felkereső képviselőjével kötötte, és előtte írásbeli megrendelést nem adott be vagy előszerződést nem kötött, úgy a szerződéskötéstől számított 8 napon belül elállhat a szerződéstől. Az elállást az előfizető 8 napon belül addig gyakorolhatja, ameddig a szolgáltató nem kezdte meg a szolgáltatást. Elállás esetén a szolgáltató a befizetett csatlakozási díjat visszatartja a hálózatépítésből eredő költségeinek fedezésére.

4. Az előfizető a programcsomagok közül bármelyiket igénybe veheti, a szerződés fennállta alatt szabadon választhat új programcsomagot. Az előfizető igényét az alacsonyabb programcsomagról a magasabb programcsomagra az áttérés kívánt időpontja előtt legkésőbb 3 munkanappal írásban vagy telefonon jelentheti be. A magasabb programcsomagról az alacsonyabb programcsomagra való áttérés igényét a változást megelőző hó 25-éig írásban jelentheti be. Alacsonyabb programcsomagra történő áttérés esetén az átkapcsolás időpontja a megrendelést követő hó első napja.

5. Az előfizető a szolgáltatást csak rendeltetésszerűen, a szerződés szerinti telepítési címen veheti igénybe, harmadik fél részére történő továbbadásra nem jogosult.

6. A szolgáltató a szerződés mellékletében megadott programcsomagokban elosztott programokat az előfizető előzetes értesítése mellett megváltoztathatja és új programcsomagokat alakíthat ki. A programcsomagban szereplő programok számát azonban csak előfizetővel történt megállapodás esetén csökkentheti.

7. A szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás során nyújtott programok tartalmáért, az érdekkörén kívül eső okokból történő műszaki hibáért és vételkiesésért, a műsorszolgáltatók tevékenységéért.

8. A szolgáltató ügyfélszolgálatot és hibabejelentő munkahelyet működtet, ahol az előfizető közvetlenül jelezheti a szolgáltatás meghibásodását és a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeit.

9. A szolgáltató az előfizetőnek a szolgáltatással kapcsolatban - írásban vagy személyesen tett - észrevételét (észrevételeit), reklamációját kivizsgálja, és erről az észrevétel, reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül írásban tájékoztatja az előfizetőt.

10. A szolgáltató a szolgáltatás folyamatos biztosítása érdekében hibaelhárító szolgálatot üzemeltet.

11. Amennyiben a szolgáltató az általános szerződési feltételekben vállalt 48 órán belül nem javítja ki a hibát, ez előfizetőnek az adott hibaelhárítás további idejére vonatkozó előfizetési díjat jóváírja.

12. A szolgáltató ellátja a hálózat karbantartását. Amennyiben a karbantartás érinti az előfizetőt, a szolgáltató a karbantartás kezdetéről és várható időtartamáról előzetesen értesíti az előfizetőt.

13. Az előfizető késedelem nélkül jelzi a szolgáltatás észlelhető hiányosságát (hiányosságait) vagy rendellenességeit a szolgáltató hibabejelentő szolgálatánál. Az előfizető a hibaelhárítás érdekében a szolgáltatóval együttműködik, függetlenül attól, hogy az adott hiba az előfizető szolgáltatás-hozzáféresi pontján keletkezett, vagy nem.

14. Amennyiben a hibabejelentést követő vizsgálat megállapításai szerint a hibát nem a szolgáltató műszaki berendzései/hálózata okozták, úgy az átvizsgálással és kiszállással kapcsolatos költségek az előfizetőt terhelik. A hibabejelentést követően végzett műszaki vizsgálatok eredményeit, illetve a hiba elhárítását az előfizető a munkalap aláírásával igazolja.

15. Az előfizető a szolgáltatóval előzetesen egyeztetett időpontban biztosítja a munkavégzés feltételeit, a szolgáltató szakemberei részére szabad belépést az előfizető tulajdonában, használatában lévő helyiségbe, telepítési, tesztelési, hibaelhárítási és karbantartási munkák elvégzése céljából.

16. Az előfizető az adataiban bekövetkező változásról a szolgáltatót haladéktalanul értesíti, különösen az esetleges elköltözéséről. Amennyiben az előfizető ezen kötelezettségének nem tesz eleget, a hálózatról történő lekapcsolásig a díjfizetési kötelezettség őt terheli.

17. A programcsomag-díjak a szerződés teljes időtartamára érvényesek azzal, hogy a szolgáltató jogosult azokat rendszeresen felülvizsgálni. A szolgáltató a díjváltozás mértékéről és időpontjáról a díjváltozást megelőzően 30 nappal előbb értesíti az előfizetőt. Az előfizető a hatályba lépést megelőzően legalább 15 napon belül jelezheti a szolgáltató felé, ha a díjváltozás mértékét nem fogadja el. Az ilyen tartalmú, határidőben érkezett értesítés a szolgáltatásnak a díjváltozás időpontjára történő felmondását jelenti. Amennyiben az előfizető nem jelzi a szolgáltató felé azt, hogy nem fogadja el a díjváltoztatást, úgy a megváltozott díjak az előzetesen jelzett időponttól érvényesek.

18. Az előfizető a szolgáltató által megküldött számlát a számlában szereplő fizetési határidőben köteles megfizetni, illetve azon belül kifogásolhatja meg. Az előfizető a kifogást írásban nyújthatja be. A kifogásnak tartalmaznia kell a számla számát, a kifogás jellegét és tárgyát. Amennyiben az előfizető kifogásával a szolgáltató nem ért egyet, a felülvizsgált számla kézhezvételét követő 15 napon belül számlaegyeztetést kezdeményez. A számlaegyeztetésen kölcsönösen elismert összegek rendezése 15 napos fizetési határidővel történik. Alaptalan számlareklamáció esetén az előfizetőt a befizetési határidőig ki nem egyenlített összeg erejéig késedelmi kamatfizetési kötelezettség terheli. Amennyiben az előfizető számlareklamációja megalapozott, úgy a szolgáltató a tévesen felszámított és beszedett díjat késedelmi kamattal növelve visszafizeti az előfizetőnek. A kamatfizetési kötelezettség kezdő napja a téves számla előfizető által történő befizetésének napja.

19. Szünetel a szolgáltatás, ha a szolgáltatási szerződés teljesítése átmeneti jeleggel akadályba ütközik. A szünetelés időtartamára az előfizetőt nem terheli díjfizetési kötelezettség. Amennyiben a szolgáltatás szünetelését a szolgáltató karbantartás, felújítás miatt rendeli el, erről legalább 8 nappal előbb írásban értesíti az előfizetőt.

20. Az előfizető kérheti a szolgáltatás szünetelését a szolgáltatótól a tárgyhót követő hó első napjától. Az előfizetőnek a szolgáltatás szünetelésére vonatkozó kérelmét írásban kell benyújtania a szolgáltató ügyfélkapcsolati helyéhez. A kérelemnek tartalmaznia kell a szünetelés kezdeti időpontját és időtartamát. A szünetelés időtartama nem lehet kevesebb egy hónapnál.

21. Az előfizetőt felelősség terheli a szolgáltatás nem rendeltetésszerű használatával, a hibaelhárítási és karbantartási tevékenység akadályozásával a szolgáltatónak okozott károkért.

22. A szolgáltató az előfizető felszólítása után felfüggesztheti a szolgáltatás nyújtását, ha az előfizető szerződésszegést követ el. A felfüggesztés idejére az előfizetőt díjfizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a felfüggesztés oka megszűnik, a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott mindekori visszakapcsolási díj megfizetése ellenében a szolgáltatás nyújtását folytatja.

23. A szerződés írásban, a Felek egyező akaratával módosítható. A módosítást bármelyik Fél bármikor kezdeményezheti. A szerződés módosítására a szerződéskötésre vonatkozó eljárási szabályokat kell alkalmazni. A szolgáltató igény esetén átírja a szerződést más természetes vagy jogi személyre. Az átíráshoz az előző előfizető lemondása és az új előfizető írásbeli kérelme szükséges. A szolgáltató az átírást megtagadhatja, ha az előfizetőnek jelen szerződésből eredő díjtartozása van. Az átírás mindekori díját az érvényes általános szerződési feltételek tartalmazza.

24. Az előfizetői végpont áthelyezésére irányuló kérelmet a szolgáltató új igénynek tekinti, mely esetében a szerződéskötés szabályait kell alkalmazni.

25. Az előfizető a szerződést 15 napos felmondási idővel mondhatja fel.


Vissza a fogyasztóvédelmi oldalra