Alább látható a MATÁVkábelTV Kft. az EPT területén
terjesztett blankettaszerződése,
szándékaim szerint betű szerinti pontossággal.
MATÁV Kábel TV
ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS
kábeltelevízió szolgáltatás igénybevételére
Ügyiratszám:* |
Ügyfélazonosító:* |
amely létrejött egyrészről
Név/Cégnév: |
Anyja neve/cég képviselőjének neve: |
Személyi igazolvány száma: |
Születési hely és idő: |
Értesítési telefonszám: |
mint Előfizető, másrészről a MATÁVkábelTV Kft.
(1084 Budapest, József u. 13.) mint Szolgáltató között, az alulírott
helyen és napon, az alábbiak szerint
Ügyfélkapcsolati hely
A kábeltelevízió szolgáltatást Budapest X. XVII. és XVIII. kerületében
a MATÁVkábelTV nevében és megbízásából az Első Pesti Telefontársaság Rt.
nyújtja.
* Ügyfélszolgálati irodák: 1183 Budapest, Haladás u. 5.
* 1173 Budapest, Napkelet u. 2. * 1103 Budapest, Kőér u. 17-19.
* Telefonos Ügyfélszolgálat: 06 80 292-900 (egyéni előfizetőknek)
* 06 80 292-909 (üzleti előfizetőknek) |
Vételi hely információk
Létesítés címe: |
Vételi hely típusa (csatlakozási díj szerint):
[] lakótelepi/társasházi lakás
[] családi ház
[] sajátos beruházási környezet |
Díjak és programcsomagok
Csatlakozási díj (Ft, áfával): |
Igényelt programcsomag**
[] I. programcsomag
[] II. programcsomag
[] III. programcsomag
[] HBO |
Havi előfizetési díj (Ft, áfával, szerződéskötéskor): |
Levelezési és számlaadatok (Csak eltérő vételi hely és levelezési
cím esetén töltendő ki!)
Fizetési mód**
[] külön megállapodás alapján, banki átutalással
[] készpénzátutalással |
[] havonta
[] negyedévente egyösszegben
[] félévre előre, egyösszegben, kedvezménnyel
[] egy évre előre, egyösszegben, kedvezménnyel |
Adatkezelési hozzájárulás
Az előfizetői adatok (név, cím) marketing, DM célra történő
kiadásához**
[] hozzájárulok [] nem járulok hozzá |
A felek szerződést kötnek a fent megjelölt feltételek szerint a Szolgáltató
által nyújtandó kábeltelevízió szolgáltatásra. KIjelentik, hogy jelen szerződés
aláírásával elfogadják a MATÁVkábel Kft. általános szerződési feltételeit.
Budapest, 2000. ___________________ |
Budapest, 2000. ___________________ |
|
________________________________ |
________________________________ |
Előfizető (cégszerű) aláírása |
Szolgáltató (cégszerű) aláírása |
Kérjük, hogy a szerződés kitöltése előtt szíveskedjen áttanulmányozni a
hátoldalon található Tájékoztatót.
* Első Pesti Telefontársaság Rt. tölti ki.
** Kérjük, hogy a megfelelő []-be szíveskedjen x jelet tenni.
TÁJÉKOZTATÓ
1. A jelen tájékoztató a szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb
információkat tartalmazza. A tájékoztatóban nem érintett kérdésekben
a területileg illetékes Hírközlési Felügyelet által elfogadott MATÁVkábel
Kft. általános szerződési feltételei és a PTK rendelkezései, valamint a
szolgáltatásra vonatkozó egyéb jogszabályok az irányadók.
2. A szolgáltató az általa közzétett díjtételek megfizetése ellenében a
szerződéskötéstől számított 30 napon belül a szerződésben igényelt programokat
továbbítja a kábeltévé szolgáltatás-hozzáférési pontig.
3. Ha az előfizető a szerződést a szolgáltató őt személyesen felkereső
képviselőjével kötötte, és előtte írásbeli megrendelést nem adott be, vagy
előszerződést nem kötött, úgy a szerződéskötéstől számított 8 napon belül
elállhat a szerződéstől. Az elállást az előfizető 8 napon belül addig
gyakorolhatja, ameddig a szolgáltató nem kezdte meg a szolgáltatást.
Elállás esetén a szolgáltató a befizetett csatlakozási díjat visszatartja
a hálózatépítésből eredő költségeinek fedezésére.
4. Az előfizető a programcsomagok közül bármelyiket igénybe veheti,
a szerződés fennállta alatt szabadon választhat új programcsomagot.
Az előfizető igényét az alacsonyabb programcsomagról a magasabb
programcsomagra az áttérés kívánt időpontja előtt legkésőbb 3 munkanappal
írásban vagy telefonon jelentheti be. A magasabb programcsomagról az
alacsonyabb programcsomagra való áttérés igényét a változást megelőző hó
25-éig írásban jelentheti be. Alacsonyabb programcsomagra történő áttérés
esetén az átkapcsolás időpontja a megrendelést követő hó első napja.
5. Az előfizető a szolgáltatást csak rendeltetésszerűen, a szerződés
szerinti telepítési címen veheti igénybe, harmadik fél részére történő
továbbadásra nem jogosult
6. A szolgáltató a szerződés mellékletében megadott programcsomagokban
elosztott programokat az előfizető előzetes értesítése mellett
megváltoztathatja és új programcsomagokat alakíthat ki. A programcsomagban
szereplő programok számát azonban csak előfizetővel történt megállapodás
esetén csökkentheti.
7. A szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás során nyújtott
programok tartalmáért, az érdekkörén kívül eső okból történő műszaki
hibáért és vételkiesésért, a műsorszolgáltatók tevékenységéért.
8. A szolgáltató ügyfélszolgálatot és hibabejelentő munkahelyet működtet,
ahol az előfizető közvetlenül jelezheti a szolgáltatás meghibásodását és
a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeit.
9. A szolgáltató az előfizetőnek a szolgáltatással kapcsolatban - írásban
vagy személyesen tett - észrevételét (észrevételeit), reklamációját
kivizsgálja, és erről az észrevétel, reklamáció benyújtásától számított 30
napon belül írásban tájékoztatja az előfizetőt.
10. A szolgáltató a szolgáltatás folyamatos biztosítása érdekében
hibaelhárító szolgálatot üzemeltet.
11. Amennyiben a szolgáltató az Általános Szerződési Feltételekben vállalt
48 órán belül nem javítja ki a hibát, az előfizetőnek az adott hibaelhárítás
további idejére vonatkozó előfizetési díjat jóváírja.
12. A szolgáltató ellátja a hálózat karbantartását. Amennyiben a
karbantartás érinti az előfizetőt, a szolgáltató a karbantartás
kezdetéről és várható időtartamáról előzetesen értesíti az előfizetőt.
13. Az előfizető késedelem nélkül jelzi a szolgáltatás észlelhető
hiányosságát (hiányosságait), vagy rendellenességeit a szolgáltató
hibabejelentő szolgálatánál. Az előfizető a hibaelhárítás érdekében
a szolgáltatóval együttműködik, függetlenül attól, hogy az adott hiba
az előfizető szolgáltatás-hozzáférési pontján keletkezett, vagy nem.
14. Amennyiben a hibabejelentést követő vizsgálat megállapításai szerint
a hibát nem a szolgáltató műszaki berendzései/hálózata okozták, úgy az
átvizsgálással és kiszállással kapcsolatos költségek az előfizetőt terhelik.
A hibabejelentést követően végzett műszaki vizsgálatok eredményeit, illetve
a hiba elhárítását az előfizető a munkalap aláírásával igazolja.
15. Az előfizető a szolgáltatóval előzetesen egyeztetett időpontban
biztosítja a munkavégzés feltételeit, a szolgáltató szakemberei részére
szabad belépést az előfizető tulajdonában, használatában lévő helyiségbe,
telepítési, tesztelési, hibaelhárítási és karbantartási munkák elvégzése
céljából.
16. Az előfizető az adataiban bekövetkező változásról a szolgáltatót
haladéktalanul értesíti, különösen az esetleges elköltözéséről. Amennyiben
az előfizető ezen kötelezettségének nem tesz eleget, a hálózatról történő
lekapcsolásig a díjfizetési kötelezettség őt terheli.
17. A programcsomag díjak a szerződés teljes időtartamára érvényesek azzal,
hogy a szolgáltató jogosult azokat rendszeresen felülvizsgálni.
A szolgáltató a díjváltozás mértékéről és időpontjáról a díjváltozást
megelőzően 30 nappal előbb értesíti az előfizetőt. Az előfizető a hatályba
lépést megelőzően legalább 15 napon belül jelezheti a szolgáltató felé, ha
a díjváltozás mértékét nem fogadja el. Az ilyen tartalmú, határidőben
érkezett értesítés a szolgáltatásnak a díjváltozás időpontjára történő
felmondását jelenti. Amennyiben az előfizető nem jelzi a szolgáltató
felé azt, hogy nem fogadja el a díjváltoztatást, úgy a megváltozott
díjak az előzetesen jelzett időponttól érvényesek.
18. Az előfizető a szolgáltató által megküldött számlát a számlában
szereplő fizetési határidőben köteles megfizetni, illetve azon belül
kifogásolhatja meg. Az előfizető a kifogást írásban nyújthatja be.
A kifogásnak tartalmaznia kell a számla számát, a kifogás jellegét és
tárgyát. Amennyiben az előfizető kifogásával a szolgáltató nem ért egyet,
a felülvizsgált számla kézhezvételét követő 15 napon belül számlaegyeztetést
kezdeményez. A számlaegyeztetésen kölcsönösen elismert összegek rendezése
15 napos fizetési határidővel történik. Alaptalan számlareklamáció
esetén az előfizetőt a befizetési határidőig ki nem egyenlített összeg
erejéig késedelmi kamatfizetési kötelezettség terheli. Amennyiben az
előfizető számlareklamációja megalapozott, úgy a szolgáltató a tévesen
felszámított és beszedett díjat késedelmi kamattal növelve visszafizeti
az előfizetőnek. A kamatfizetési kötelezettség kezdő napja a téves számla
előfizető által történő befizetésének napja.
19. Szünetel a szolgáltatás, ha a szolgáltatási szerződés teljesítése
átmeneti jeleggel akadályba ütközik. A szünetelés időtartamára az
előfizetőt nem terheli díjfizetési kötelezettség. Amennyiben a szolgáltatás
szünetelését a szolgáltató karbantartás, felújítás miatt rendeli el,
erről legalább 8 nappal előbb írásban értesíti az előfizetőt.
20. Az előfizető kérheti a szolgáltatás szünetelését a szolgáltatótól
a tárgyhót követő hó első napjától. Az előfizetőnek a szolgáltatás
szünetelésére vonatkozó kérelmét írásban kell benyújtania a szolgáltató
ügyfélkapcsolati helyéhez. A kérelemnek tartalmaznia kell a szünetelés
kezdeti időpontját és időtartamát. A szünetelés időtartama nem lehet
kevesebb 1 hónapnál.
21. Az előfizetőt felelősség terheli a szolgáltatás nem rendeltetésszerű
használatával, a hibaelhárítási és karbantartási tevékenység akadályozásával
a szolgáltatónak okozott kárért.
22. A szolgáltató az előfizető felszólítása után felfüggesztheti a
szolgáltatás nyújtását, ha az előfizető szerződésszegést követ el.
A felfüggesztés idejére az előfizetőt díjfizetési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a felfüggesztés oka megszűnik, a szolgáltató az általános
szerződési feltételekben meghatározott mindekori visszakapcsolási díj
megfizetése ellenében a szolgáltatás nyújtását folytatja.
23. A szerződés írásban, a Felek egyező akaratával módosítható.
A módosítást bármelyik Fél bármikor kezdeményezheti. A szerződés
módosítására a szerződéskötésre vonatkozó eljárási szabályokat kell
alkalmazni. A szolgáltató igény esetén átírja a szerződést más természetes
vagy jogi személyre. Az átíráshoz az előző előfizető lemondása és
az új előfizető írásbeli kérelme szükséges. A szolgáltató az átírást
megtagadhatja, ha az előfizetőnek jelen szerződésből eredő díjtartozása van.
Az átírás mindekori díját az érvényes általános szerződési feltételek
tartalmazza.
24. Az előfizetői végpont áthelyezésére irányuló kérelmet a szolgáltató új
igénynek tekinti, mely esetében a szerződéskötés szabályait kell alkalmazni.
25. Az előfizető a szerződést 15 napos felmondási idővel mondhatja fel.
Vissza a fogyasztóvédelmi oldalra