Alább látható a MATÁVkábelTV Kft. az EPT területén terjesztett blankettaszerződése, szándékaim szerint betű szerinti pontossággal.

MATÁV Kábel TV

ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS

kábeltelevízió szolgáltatás igénybevételére

Ügyiratszám:* Ügyfélazonosító:*

amely létrejött egyrészről
Név/Cégnév:
Anyja neve/cég képviselőjének neve:
Személyi igazolvány száma:
Születési hely és idő:
Értesítési telefonszám:
mint Előfizető, másrészről a MATÁVkábelTV Kft. (1084 Budapest, József u. 13.) mint Szolgáltató között, az alulírott helyen és napon, az alábbiak szerint

Ügyfélkapcsolati hely
A kábeltelevízió szolgáltatást Budapest X. XVII. és XVIII. kerületében a MATÁVkábelTV nevében és megbízásából az Első Pesti Telefontársaság Rt. nyújtja. * Ügyfélszolgálati irodák: 1183 Budapest, Haladás u. 5. * 1173 Budapest, Napkelet u. 2. * 1103 Budapest, Kőér u. 17-19. * Telefonos Ügyfélszolgálat: 06 80 292-900 (egyéni előfizetőknek) * 06 80 292-909 (üzleti előfizetőknek)

Vételi hely információk
Létesítés címe:
Vételi hely típusa (csatlakozási díj szerint):
[] lakótelepi/társasházi lakás [] családi ház [] sajátos beruházási környezet

Díjak és programcsomagok
Csatlakozási díj (Ft, áfával):
Igényelt programcsomag** [] I. programcsomag [] II. programcsomag [] III. programcsomag [] HBO
Havi előfizetési díj (Ft, áfával, szerződéskötéskor):

Levelezési és számlaadatok (Csak eltérő vételi hely és levelezési cím esetén töltendő ki!)
Név:
Levelezési cím

Fizetési mód**
[] külön megállapodás alapján, banki átutalással [] készpénzátutalással
[] havonta [] negyedévente egyösszegben [] félévre előre, egyösszegben, kedvezménnyel
[] egy évre előre, egyösszegben, kedvezménnyel

Adatkezelési hozzájárulás
Az előfizetői adatok (név, cím) marketing, DM célra történő kiadásához**
[] hozzájárulok [] nem járulok hozzá

A felek szerződést kötnek a fent megjelölt feltételek szerint a Szolgáltató által nyújtandó kábeltelevízió szolgáltatásra. KIjelentik, hogy jelen szerződés aláírásával elfogadják a MATÁVkábel Kft. általános szerződési feltételeit.

Budapest, 2000. ___________________ Budapest, 2000. ___________________
 
________________________________ ________________________________
Előfizető (cégszerű) aláírása Szolgáltató (cégszerű) aláírása

Kérjük, hogy a szerződés kitöltése előtt szíveskedjen áttanulmányozni a hátoldalon található Tájékoztatót.
* Első Pesti Telefontársaság Rt. tölti ki.
** Kérjük, hogy a megfelelő []-be szíveskedjen x jelet tenni.

TÁJÉKOZTATÓ

1. A jelen tájékoztató a szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb információkat tartalmazza. A tájékoztatóban nem érintett kérdésekben a területileg illetékes Hírközlési Felügyelet által elfogadott MATÁVkábel Kft. általános szerződési feltételei és a PTK rendelkezései, valamint a szolgáltatásra vonatkozó egyéb jogszabályok az irányadók.
2. A szolgáltató az általa közzétett díjtételek megfizetése ellenében a szerződéskötéstől számított 30 napon belül a szerződésben igényelt programokat továbbítja a kábeltévé szolgáltatás-hozzáférési pontig.
3. Ha az előfizető a szerződést a szolgáltató őt személyesen felkereső képviselőjével kötötte, és előtte írásbeli megrendelést nem adott be, vagy előszerződést nem kötött, úgy a szerződéskötéstől számított 8 napon belül elállhat a szerződéstől. Az elállást az előfizető 8 napon belül addig gyakorolhatja, ameddig a szolgáltató nem kezdte meg a szolgáltatást. Elállás esetén a szolgáltató a befizetett csatlakozási díjat visszatartja a hálózatépítésből eredő költségeinek fedezésére.
4. Az előfizető a programcsomagok közül bármelyiket igénybe veheti, a szerződés fennállta alatt szabadon választhat új programcsomagot. Az előfizető igényét az alacsonyabb programcsomagról a magasabb programcsomagra az áttérés kívánt időpontja előtt legkésőbb 3 munkanappal írásban vagy telefonon jelentheti be. A magasabb programcsomagról az alacsonyabb programcsomagra való áttérés igényét a változást megelőző hó 25-éig írásban jelentheti be. Alacsonyabb programcsomagra történő áttérés esetén az átkapcsolás időpontja a megrendelést követő hó első napja.
5. Az előfizető a szolgáltatást csak rendeltetésszerűen, a szerződés szerinti telepítési címen veheti igénybe, harmadik fél részére történő továbbadásra nem jogosult
6. A szolgáltató a szerződés mellékletében megadott programcsomagokban elosztott programokat az előfizető előzetes értesítése mellett megváltoztathatja és új programcsomagokat alakíthat ki. A programcsomagban szereplő programok számát azonban csak előfizetővel történt megállapodás esetén csökkentheti.
7. A szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatás során nyújtott programok tartalmáért, az érdekkörén kívül eső okból történő műszaki hibáért és vételkiesésért, a műsorszolgáltatók tevékenységéért.
8. A szolgáltató ügyfélszolgálatot és hibabejelentő munkahelyet működtet, ahol az előfizető közvetlenül jelezheti a szolgáltatás meghibásodását és a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeit.
9. A szolgáltató az előfizetőnek a szolgáltatással kapcsolatban - írásban vagy személyesen tett - észrevételét (észrevételeit), reklamációját kivizsgálja, és erről az észrevétel, reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül írásban tájékoztatja az előfizetőt.
10. A szolgáltató a szolgáltatás folyamatos biztosítása érdekében hibaelhárító szolgálatot üzemeltet.
11. Amennyiben a szolgáltató az Általános Szerződési Feltételekben vállalt 48 órán belül nem javítja ki a hibát, az előfizetőnek az adott hibaelhárítás további idejére vonatkozó előfizetési díjat jóváírja.
12. A szolgáltató ellátja a hálózat karbantartását. Amennyiben a karbantartás érinti az előfizetőt, a szolgáltató a karbantartás kezdetéről és várható időtartamáról előzetesen értesíti az előfizetőt.
13. Az előfizető késedelem nélkül jelzi a szolgáltatás észlelhető hiányosságát (hiányosságait), vagy rendellenességeit a szolgáltató hibabejelentő szolgálatánál. Az előfizető a hibaelhárítás érdekében a szolgáltatóval együttműködik, függetlenül attól, hogy az adott hiba az előfizető szolgáltatás-hozzáférési pontján keletkezett, vagy nem.
14. Amennyiben a hibabejelentést követő vizsgálat megállapításai szerint a hibát nem a szolgáltató műszaki berendzései/hálózata okozták, úgy az átvizsgálással és kiszállással kapcsolatos költségek az előfizetőt terhelik. A hibabejelentést követően végzett műszaki vizsgálatok eredményeit, illetve a hiba elhárítását az előfizető a munkalap aláírásával igazolja.
15. Az előfizető a szolgáltatóval előzetesen egyeztetett időpontban biztosítja a munkavégzés feltételeit, a szolgáltató szakemberei részére szabad belépést az előfizető tulajdonában, használatában lévő helyiségbe, telepítési, tesztelési, hibaelhárítási és karbantartási munkák elvégzése céljából.
16. Az előfizető az adataiban bekövetkező változásról a szolgáltatót haladéktalanul értesíti, különösen az esetleges elköltözéséről. Amennyiben az előfizető ezen kötelezettségének nem tesz eleget, a hálózatról történő lekapcsolásig a díjfizetési kötelezettség őt terheli.
17. A programcsomag díjak a szerződés teljes időtartamára érvényesek azzal, hogy a szolgáltató jogosult azokat rendszeresen felülvizsgálni. A szolgáltató a díjváltozás mértékéről és időpontjáról a díjváltozást megelőzően 30 nappal előbb értesíti az előfizetőt. Az előfizető a hatályba lépést megelőzően legalább 15 napon belül jelezheti a szolgáltató felé, ha a díjváltozás mértékét nem fogadja el. Az ilyen tartalmú, határidőben érkezett értesítés a szolgáltatásnak a díjváltozás időpontjára történő felmondását jelenti. Amennyiben az előfizető nem jelzi a szolgáltató felé azt, hogy nem fogadja el a díjváltoztatást, úgy a megváltozott díjak az előzetesen jelzett időponttól érvényesek.
18. Az előfizető a szolgáltató által megküldött számlát a számlában szereplő fizetési határidőben köteles megfizetni, illetve azon belül kifogásolhatja meg. Az előfizető a kifogást írásban nyújthatja be. A kifogásnak tartalmaznia kell a számla számát, a kifogás jellegét és tárgyát. Amennyiben az előfizető kifogásával a szolgáltató nem ért egyet, a felülvizsgált számla kézhezvételét követő 15 napon belül számlaegyeztetést kezdeményez. A számlaegyeztetésen kölcsönösen elismert összegek rendezése 15 napos fizetési határidővel történik. Alaptalan számlareklamáció esetén az előfizetőt a befizetési határidőig ki nem egyenlített összeg erejéig késedelmi kamatfizetési kötelezettség terheli. Amennyiben az előfizető számlareklamációja megalapozott, úgy a szolgáltató a tévesen felszámított és beszedett díjat késedelmi kamattal növelve visszafizeti az előfizetőnek. A kamatfizetési kötelezettség kezdő napja a téves számla előfizető által történő befizetésének napja.
19. Szünetel a szolgáltatás, ha a szolgáltatási szerződés teljesítése átmeneti jeleggel akadályba ütközik. A szünetelés időtartamára az előfizetőt nem terheli díjfizetési kötelezettség. Amennyiben a szolgáltatás szünetelését a szolgáltató karbantartás, felújítás miatt rendeli el, erről legalább 8 nappal előbb írásban értesíti az előfizetőt.
20. Az előfizető kérheti a szolgáltatás szünetelését a szolgáltatótól a tárgyhót követő hó első napjától. Az előfizetőnek a szolgáltatás szünetelésére vonatkozó kérelmét írásban kell benyújtania a szolgáltató ügyfélkapcsolati helyéhez. A kérelemnek tartalmaznia kell a szünetelés kezdeti időpontját és időtartamát. A szünetelés időtartama nem lehet kevesebb 1 hónapnál.
21. Az előfizetőt felelősség terheli a szolgáltatás nem rendeltetésszerű használatával, a hibaelhárítási és karbantartási tevékenység akadályozásával a szolgáltatónak okozott kárért.
22. A szolgáltató az előfizető felszólítása után felfüggesztheti a szolgáltatás nyújtását, ha az előfizető szerződésszegést követ el. A felfüggesztés idejére az előfizetőt díjfizetési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a felfüggesztés oka megszűnik, a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott mindekori visszakapcsolási díj megfizetése ellenében a szolgáltatás nyújtását folytatja.
23. A szerződés írásban, a Felek egyező akaratával módosítható. A módosítást bármelyik Fél bármikor kezdeményezheti. A szerződés módosítására a szerződéskötésre vonatkozó eljárási szabályokat kell alkalmazni. A szolgáltató igény esetén átírja a szerződést más természetes vagy jogi személyre. Az átíráshoz az előző előfizető lemondása és az új előfizető írásbeli kérelme szükséges. A szolgáltató az átírást megtagadhatja, ha az előfizetőnek jelen szerződésből eredő díjtartozása van. Az átírás mindekori díját az érvényes általános szerződési feltételek tartalmazza.
24. Az előfizetői végpont áthelyezésére irányuló kérelmet a szolgáltató új igénynek tekinti, mely esetében a szerződéskötés szabályait kell alkalmazni.
25. Az előfizető a szerződést 15 napos felmondási idővel mondhatja fel.
Vissza a fogyasztóvédelmi oldalra